Jeśli jesteś fanem reprezentacji Brazylii to na pewno wiesz, że Brazylijscy piłkarze swoich prawdziwych nazwisk na koszulkach nie noszą, wszystko to pseudonimy.

Na przykład Kaka naprawdę na imię ma Ricardo Izecson Dos Santos Leite. Nieźle skomplikowane, chociaż myślę, że zgodzicie się ze mną, że lepiej, że mają te pseudonimy, inaczej nie ma szans żeby zapamiętać ich imiona J.

Ale nie o tym chciałem mówić. Parę dni temu natknąłem się na fajną stronę. Chcesz wiedzieć jaki by był twój pseudonim jeśli byś był Brazylijczykiem? Nie ma sprawy :), zajrzyj tutaj. Wrzuć tylko swoje imię, nazwisko i jaki numerek na koszulce chciałbyś nosić, a resztę zrobi za ciebie komputer. Czy to nie proste? Na pewno tak :), a do tego naprawę zabawne czasami.

Ja oczywiście swoje już sprawdziłem i wyszło mi Sibereto :). Jest parę śmiesznych nazwisk jak np.
Wayne Rooney – „Wayniano”
Zinedine Zidane – „Zinedinho”

Sprawdźcie sami i powiedzcie co wam wyszło. Dzięki i mam nadzieję, że wam się spodoba

Poznaj swój Brazylijski pseudonim tutaj.