Święta się zbliżają, każdy powoli odczuwa powoli świąteczny nastrój. Także piłkarze nie tracą czasu i oraganizują sobie różnego rodzaju imprezy świąteczne. Piłkarze Manchseter United przygotowują impreze bez udziału swoich żon i partnerek,natomiast gwiazdy Chelsea Londyn wręcz przeciwnie, imprezują razem ze swoimi kobietami.


Nie było by w tym nic super nadzywczajnego, gdyby nie to, że piłkarze ze Stamford Bridge zorganizowali impreze, na którą trzeba przyjśc obowiązkowo przebranym za coś.

Patrząc na te fotki, które znalazłem w internecie nasuwa mi się jedno, chodzi mi tu o Andriya Shevchenko. Jego strój sprowadził chyba prosto z Ukrainy, ja może nie znam się na modzie, nie obchodzi mnie co się nosi, ale jestem pewien, że takie golfiki pod szyje to nosiłe się troche dawniej J . Jak jednak z gazet pwoedziała, że Shevchenko wygląda jak “stary rybak na morzu” J . Zobaczcie fotki poniżej:

Podczas gdy inni poprzebierali się naprawde oryginalnie
(patrz poniżej), Franka Lampard wybrał strój księcia ze śmiesznie
podciągniętymi skarpetami :)

I oto najlepszy strój z lat 90-tych, Andriyj Shevchenko i jego oryginalny golf pod szyje


John terry wystąpił wczoraj w roli Superbohatera z kreskówki Iniemamocni :)


Żona Terry-ego, Toni Poole przebrana Niemiecki strój Bawarski

I popatrzcie na mine tego oto pana. Claudio Pizzaro

Niezła fota :). Czilijczyk zaprezentował się podczas uroczystości

jako Rzymski Cesarz, Juliusz Cezar.

Jak widac imprezka musiała byc przednia. Biedny tylko John Terry, który popic nie mógł, gdyż był tej nocy kierowcą swojej partnerki i żony Steve Sidewella, kolegi z drużyny, pani Krystell Sidwell.