Kiedy dowiedziałem się o tym, o czym mam zamiar powiedziec, przypomina mi sie moja historia z przedszkola, kiedy to dwie dziewczyny pobiłi się o mnie, heh to były czasy :). Ale dosc wspomnień, a teraz do rzeczy.


Pare dni temu Charlotte Mears, ex-dziewczyna, piłkarza Tottenham Hotspur, Jermaina Defoe, postanowiła odwiedzic swojego ex. Los chciał, że w tym samym momencie postanowiła zajrzec do niego obecna ukochana, Danielle Lloyd. No i jak sie pewno domyślacie nie było to miłe zaskoczenie dla obu pań :). Pojedynek słowny odbył się na podjeździe do parkingu.

Na początku konfrontacji najbardziej udzielała się Charlotte, która zaczęła krzyczec na Danielle, która jak nieoficjalnie wiadomo jest powodem zerwania z Charlotte. Oczywiście Danielle nie czekała długo i postanowiła, wskoczyc do swojego auta i wrócic z pomocą. Kiedy Danielle pakowała się do auta, pani Mears, nadal wykrzykiwała różne obraźliwe słówka w kierunku Lloyd. Co sie potem stało jednak już nie wiem :).

Wiem natomiast, że istnieje wiele plotek, na temat Jermaina Defoe i jego ex. Niektórzy mówią, że ex-para wciąż spotyka się potajemnie. Heh ile w tym prawdy kto to wie. Ja to jak powiedziałem na początku, był miał niezła radoche kiedy dziewczyny biły by się o mnie jak to było za dawnych przedszkolnych lat ;)