Wczoraj w ostatnim epizodzie programu Parkinsona, David Beckham opowiedział o swoim obsesyjnym “zboczeniu dywanowym” . :)

Dla tych, którzy nie wiedzą czym jest program Parkinsona, chce tylko powiedziec, że to bardzo popularny TalkShow w Wielkiej Brytanii. A wczoraj odbył się niestety już ostatni epizod, który był na antenie BBC, aż 26 lat.

Ale wracając do Davida Bechhama. Otóż były gwiazdor reprezentacji Anglii, powiedział, że kiedy mieszkał jeszcze w Hiszpanii, w swoim domu miał taki dywan, jak murawa boiska. Nie dużo wam to mówi, ale już wyjaśniam. Otóż Beckham, odkurzając go mógł robic pasy, coś na styl murawy na Wembley :). David uwielbiał go odkurzac nawet dziennie, była to jego w pewnym momencie nawet obsesja.

“Kiedy dzieci szły spac, Victoria mogła złapac mnie odkurzjącego dywan, a linie byłe zawsze perfekcyjnie proste J .” – mówił wczoraj Beckham.

Były kapitan reprezentacji Anglii, we wczorajszym Talk Show przyznał się, że po tym jak zakończył karierę reprezentacyjną poprostu płakał.

“Pamiętam kiedy obudziłem się rano i płakałem, gdyż wiedziałem co mam do zrobienia”

“Kiedy szedłem na konferencje prasową, płakałem cała drogę, potem jakoś przetrwałem, a po wszystkim znowu płakałem całą drogę do hotelu.” – mówił Beckham.

No nie dziwie się. Napewno nie było łatwe rozstac się z reprezentacją. David rozegrał tam wiele wspaniałych meczów w czasie swojej kariery, były wzloty i upadki, ale myślę, że napewno zapisał się w pamięci kibiców angielskich i nie tylko.